Regulament de SALUBRIZARE

Subiectul curățeniei revine frecvent în discuțiile mele cu cetățenii din Orașul Bragadiru, iar nemulțumirea este preponderentă față de modul în care operatorul de salubritate SC SALSERV ECOSISTEM SRL își desfășoară activitatea.

De aceea, revin cu o analiză a Regulamentului de SALUBRIZARE actualizat prin HCL 173/2019 și evidențiez o serie de informații utile pentru cetățeni, astfel încât să acționeze și ei în consecință, să respecte obligațiile clienților dar și să sesizeze în scris nerespectarea obligațiilor operatorului.

  1. COLECTAREA DESEURILOR MENAJERE – conform art. 21 la blocuri unde sunt puncte de colectare deseurile trebuie sa fie ridicate la 2 zile, cel mult 3 zile in perioada 1.10-01.03, iar de la case deseurile trebuie sa fie ridicate o data pe saptamana. Personalul are obligatia conform art. 22 alin 7 sa incarce intreaga cantitate, lasand locul curat si maturat chiar daca exista deseuri amplasate langa containerele de colectare!
  2. COLECTAREA DESEURILOR RECICLABILE – conform art. 21 la blocuri unde sunt puncte de colectare deseurile trebuie sa fie ridicate la 3 zile ( contrar informatiei anuntate de SALSERV de ridicare saptamanala intr-o anumita zi, in functie de cartier), iar la case la 2 zile ( contrar informatiei SALSERV de ridicare saptamanala intr-o anumita zi, in functie de cartier).
  3. COLECTAREA altor deseuri se face contra cost pentru deseuri voluminoase, din constructii, in urma solicitarii adresate SALSERV.
  4. DREPTURI SALSERV conform art. 115 : sa incaseze tariful, sa aiba exclusivitatea prestarii serviciului pentru toti utilizatorii din oras, sa suspende prestarea serviciului in caz de neplata.
  5. OBLIGATII SALSERV conform art. 116: sa tina gestiune separata, sa presteze serviciul respectand contractul si legislatia, sa plateasca despagubiri clientilor pentru intreruperea nejustificata a prestarii serviciului, sa furnizeze informatii autoritatii publice locale, sa doteze punctele de colectare cu recipientele necesare, sa respecte indicatorii de performanta, sa doteze clientii cu mijloacele necesare colectarii separate, sa verifice si sa inlocuiasca recipientele de colectare deteriorate in maxim 24 de ore de la sesizare, sa inregistreze toate reclamatiile si sa ia masuri de rezolvare, sa asigure curatenia strazilor, statiile de transport, sa asigure curatarea zapezii si indepartarea ei de pe strazi, statii de transport, treceri pietoni.
  6. DREPTURI CLIENTI conform art. 118: sa utilizeze serviciul, sa solicite si sa primeasca despagubiri, sa sesizeze deficientele serviciului, sa primeasca informatii despre serviciul de salubrizare, sa fie consultati in procesul decizional, sa fie dotati cu recipiente , sa primeasca raspuns in 30 zile la sesizari.
  7. OBLIGATII CLIENTI conform art. 119: sa achite tarifele, sa asigure accesul urilajelor de colectare la recipiente, sa colecteze separat in functie de tipul deseurilor, sa incheie contracte numai cu operatorul care are concesionat serviciul in oras, sa mentina curate spatiile si recipientele, sa nu arunce alte deseuri pe strazi, sa mentina curatenia pe trotuare si carosabil in dreptul locuintei, sa indeparteze zapada si gheata de pe trotuare in dreptul locuintei.

Va invit sa va faceti cunoscute sesizarile in cazul in care observati incalcari ale obligatiilor in scris la sediul din șos. Alexandriei, nr. 249, oraș Bragadiru, județ Ilfov;tel. 021.448.08.99 , tel. 0752.310.260, pe mailul bragadiru@salserv.ro .

Puteti adauga in cc adresa de mail consilier@bragadirumeu.ro pentru a fi la curent cu problemele intampinate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *