SALSERV la raport în Consiliul Local

În urma solicitării mele și a unora dintre cetățeni, în ședința de ieri, un domn avocat, reprezentant al SALSERV s-a prezentat cu răspunsul la sesizarea mea din 06.03.2019, pe care le puteți citi în imagini.
Am aflat cu această ocazie, cu stupoare, de la d-na secretar că nu se poate desigila dosarul ședințelor care cuprinde HCL 24/25.02.2009, în lipsa președintelui de ședință de la acel moment. De asemenea, referitor la dosarul SALSERV există o acțiune în instanță, iar d-na administrator public mi-a sugerat să mă adresez IPJ ILFOV. Mi se pare scandalos ca unui consilier local să nu îi fie pus la dispoziție un contract cu toate modificările lui ulterioare.
I-am adresat întrebări reprezentantului SALSERV cu privire la colectarea selectivă, tarife difernțiate, curățenia stradală, declararea numărului de persoane.
Domnul avocat ne-a comunicat că, în lipsa unor norme de aplicare a legii și până când Autoritatea Centrală de Mediu nu își îndeplinește obligațiile, nu poate fi schimbat contractul de delegare a gestiuni serviciului de salubrizare.
Am semnalat nevoia urgentă de amplasare a pubelelor pentru colectare selectivă la blocuri și am primit confirmarea că în luna aprilie vor fi instalate primele. Desi pe siteul Salserv apare ca utilizator al deșeurilor reciclabile Recycle International, am aflat că sortarea se face în stația de la Glina, de aceea manifest aceeași îngrijorare exprimată de locuitorii cartierelor noi cu privire la rezultatul final al colectării realizate acum.
Principiul plătești cât arunci trebuie să fie respectat de Salserv ținând cont de unul dintre următoarele 4 criterii: volum, frecvență de colectare, greutate sau saci personalizați. Până pe 30 iunie trebuie să se implementeze colectarea selectivă și să fie stabilit un tarif diferențiat pentru locuitori, așa că am cerut Salserv să vină cu o propunere pentru Consiliul Local.
I-am spus d-nului avocat că locuitorii orașului Bragadiru merită să beneficieze de condiții de curățenie stradală incusiv in cartierele noi, motiv pentru care am inițiat un proiect de hotărâre care va fi pe ordinea de zi a ședinței din aprilie.
De asemenea am amintit de lipsa containerelor pentru deșeurile din construcții iar d-na administrator m-a informat că a cerut o situație privind existența acestora pe șantiere asfel încât Poliția Locală Bragadiru să sancționeze dezvoltatorii.

Cu stimă,
Teodora Desagă
Vocea Ta În Consiliul Local Bragadiru

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *