Activitatea SALSERV
Dupa cum bine stiti, curatenia orasului este un domeniu care ma preocupa in mod special, pentru ca in lipsa curateniei apar alte probleme pentru comunitate.
Am mai vorbit si cu alta ocazie despre deficientele activitatii operatorului local si chiar am solicitat un raport si organizarea unei dezbateri publice pe acest subiect, deoarece foarte multi cetateni se plang de modul in care isi desfasoara activitatea SALSERV.
Am primit un raspuns de la Primaria Bragadiru in care se recunoaste ca sunt deficiente, dar la partea cu dezbaterea au uitat sa imi raspunde.
Asa ca am revenit cu aceasta solicitare, in conditiile in care am sesizat problemele legate de contractele semnate de SALSERV cu asociatiile de proprietari din Cartierul Latin.
In conformitate cu prevederile art. 3, 6, 7, 9 din Legea nr. 51/2006, administratia publica locala are o serie de obligatii in sfera asigurarilor serviciilor de utilitate publica utilizatorilor din localitatea respectiva, inclusiv monitorizarea si controlul modului de respectare a obligatiilor stabilite in sarcina operatorilor, dar are si drepturi in raport cu operatorul serviciului, dintre care amintesc sanctionarea operatorului in cazul in care nu opereaza la nivelul indicatorilor de performanta si eficienta.
In conformitate cu Regulamentul de salubrizare ( despre care am scris mai mult aici
https://bragadirumeu.ro/uncategorized/regulament-de-salubrizare/ ) , utilizatorii serviciului de salubrizare au dreptul sa fie consultati in procesul decizional si sa primeasca informatii despre serviciul de salubrizare.
Vreau sa ma asigur ca dreptul cetatenilor la curatenie este respectat si ca parerile acestora sunt luate in calcul de administratia publica locala!
Cu stima,
Teodora Desagă
Consilier Local PMP Bragadiru