Minuta sedinta 27.01.2022
Ședința ordinară a Consiliului Local Bragadiru a fost prezidată de consilierul local PNL, Adrian Dumitru, în prezența a 18 consilieri locali, dnei secretar și a 4 cetățeni.
Înainte de aprobarea ordinii de zi, președintele de ședință ne-a atras atenția asupra faptului că cei 4 consilieri locali PMP au lipsit nemotivat la 2 ședințe consecutive și că ar trebui să fim sancționați cu un avertisment. Teodora Desagă a luat cuvântul și a spus că absențele nu sunt nemotivate, iar dacă era nevoie de o motivare în scris puteam să fi fost anunțați, iar acest lucru s-ar fi rezolvat deoarece avem motive pentru care am lipsit. Concluzia discuției a fost să prezentăm motivarea absenței în scris, lucru cu care am fost perfect de acord.
Presedintele de sedinta a propus introducerea pe ordinea de zi a 2 noi proiecte, propunere adoptata cu 17 voturi pentru si 1 abtinere, de asemenea, a propus aprobarea procesului verbal de la sedinta anterioara, propunere adoptata cu 17 voturi pentru si 1 abtinere.
Toate cele 17 proiecte au fost adoptate, iar noi am votat pentru 15 proiecte si impotriva a 2 proiecte.
De interes pentru comunitate pot fi urmatoarele hotarari, care privesc:
1.RETEAUA SCOLARA acreditata 2022-2023
2.TICHETE SOCIALE DE 150 LEI DE PAȘTE ȘI CRĂCIUN, la cerere, pentru următoarele categorii (Am aflat ca in anul 2021 au fost 777 de beneficiari.):
3. INTRODUCEREA UNOR NOI TIPURI DE ABONAMENTE METROPOLITANE
4. CREAREA UNEI NOI STRAZI PE MARGINEA RAULUI CIOROGARLEI intre strazile BANIEI și Intr. UNIRII si posibila amenajare ca parc a unui teren de 7.074 mp din aceeasi zona.
La lucrari curente ni s-au prezentat urmatoarele solicitari:
- Cerere inchiriere teren 484 mp in str. Leordeni – Dna Secretar General a spus ca nu se poate inchiria deoarece Primaria detine terenul pe Legea nr. 163/2013, fiind pastrat pentru restituirea imobilelor preluate abuziv in perioada comunismului. Am solicitat Primariei sa curete locul, daca se depoziteaza deseuri, cum reclama cetateanul.
- 6 Cereri evaluare apartament in bloc D7 sau D8 in vederea cumpararii – 10 pentru, 7 abtineri.
- Raportul de activitate al Directiei de Asistenta Sociala.
- Declaratie renuntare la dreptul de proprietate asupra unui teren de 1.200 mp, care este drum de servitute – Dna Secretar General a spus ca nu se poate prelua deoarece terenul are sarcini – ipoteca bancara. Am solicitat sa li se raspunda si sa li se explice situatia, pentru a reusi sa rezolve problema.
- Cerere prelungire contract de inchiriere terenuri pe care sunt montate panouri publicitare -10 pentru, 6 abtineri, 1 impotriva.
- Cerere modificare casuta inchiriata in Parcul de Agrement – pentru.
- 3 Cereri inchiriere 2-3 mp în fata Casei de Cultura pentru vanzarea de martisoare – pentru.
- Cerere inchiriere 60 mp in Parcul de Agrement pentru amplasare elemente de joaca gonflabile – Pentru.
- Cerere inchiriere spatiul din fata Hotelului Giuliano – Impotriva. Am semnalat faptul ca nici acum, desi expirat contractul agentiei de imobiliare, cladirea usoara inca este acolo si am cerut ca Politia Locala sa elibereze locatia.
- Declaratie renuntare la dreptul de proprietate asupra unui teren de 52mp pe str. Diamantului pentru mutarea postului Trafo – Pentru.
Eu am atras atentia ca trebuia sa se regaseasca la lucrari curente si sesizarea unui locuitor de pe strada Intrarea Leordeni, deoarece in anexa la HCL 138/2021 strada figureaza a avea utilitati pe care nu le are in realitate. De asemenea, consilierii PMP au transmis in atentia consiliului Rapoartele de activitate https://bragadirumeu.ro/administratie-locala/rapoarte-activitate/raport-de-activitate-2021/ si Notele de fundamentare pentru obiectivele de investitii propuse pentru bugetul pe anul 2022 https://bragadirumeu.ro/buget/propuneri-buget-local-2022/ .
La final, un cetatean a luat cuvantul, adresand 3 intrebari, la care a primit raspunsuri.
Cu stima,
Teodora Desaga
Liderul Grupului de Consilieri Locali PMP Bragadiru