Minuta sedinta 28.04.2022

Sedinta a fost condusa de dl Iulian Ancu, consilier local PNL, in prezenta dnei secretar, a 18 consilieri locali si 4 cetateni.

Pe ordinea de zi au fost 29 de proiecte initial, suplimentate cu inca 3. Au fost adoptate toate cele 31 de proiecte. Noi au votat pentru 29 de proiecte, ne-am abtinut la 1 proiect, am votat impotriva 1 proiect.

Dintre proiectele de pe ordinea de zi, cele mai interesante sunt urmatoarele:

  • Punctul 4 se refera la scoaterea la licitatie publica a unui teren de 20 mp despre care am scris aici https://www.facebook.com/TeodoraDesaga/posts/406464361483108
  • Punctele 5-16 vizeaza aciuni cadastrale in ceea ce priveste domeniul privat si public al orasului ( strazi, noi terenuri donate de proprietari),
  • Punctul 17 se refera  la modernizarea strazii Gladiolelor despre care am scris aici https://www.facebook.com/ElenaConsilierLocalBragadiru/posts/523308026070516
  • Punctul 18 se refera la modernizarea strazii Dealului, necesara pentru constructia gradinitei de pe aceeasi strada, al carei deviz a fost actualizat la punctul 19, proiect care se face cu 90% fonduri de la Consiliul Judetean Ilfov,
  • Punctul 22 se refera la mutarea capatului de linie al 302 pe urmatorul teren pe strada Diamantului dupa actualul capat,
  • Punctul 24 se refera la indreptarea unei greseli facuta de serviciile din Primaria Bragadiru care nu au reziliat contractile celor care aveau inchiriate Sali in Casa de Cultura si care, din cauza restrictiilor guvernamentale, nu au putut sdefasura niciun fel de activitate in interior,
  • Punctul 25 se refera la inceperea procedurii de achizitie a unui teren pentru constructia unei gradinite in zona Prelungirea Ghencea, despre care am scris aici https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=531333725283129&id=105759257840580 ,
  • Punctul 26 vizeaza actualizarea Regulamentului de gospodarire-edilitar, in baza caruia Politia Locala Bragadiru poate aplica sanctiuni la constatarea unor contraventii https://www.primariaorasbragadiru.ro/downloads/hcl/PH%2026––––––––––––––––––2022.pdf . Va sfatuiesc sa il studiati cu atentie si sa il respectati, iar in cazul in care constatati ca astfel de fapte sunt infaptuite de alti locuitori si va afecteaza nivelul de viata, atunci nu uitati ca puteti face sesizare pe politialocala@primariaorasbragadiru.ro si registratura@primariaorasbragadiru.ro
  • Punctul 29 adaugat suplimentar vizeaza acordarea unui mandate special Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara de Gestionare Integrata a Deseurilor Ilfov in privinta demararii procedurii de atribuire a unui contract pentru eliminarea prin depozitaee a deseurilor la nivelul tuturor localitatilor membre, printer care si Bragadiru. Mai multe despre https://adigidi.ro/
  • Punctul 30 adaugat suplimentar vizeaza darea in folosinta cu titlu gratuit a 2 birouri langa Serviciul de Ambulanta in Casa de Cultura catre Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor pentru redeschiderea unui sediu secundar in oras,
  • Punctul 31 adaugat suplimentar vizeaza actualizarea organigramei primariei, in sensul desfiintarii a 4 posturi vacante din 4 servicii diferite si infiintarea celor 4 posturi de muncitori necalificati la Serviciul de Gospodarire, pastrandu-se acelasi numar maxim de posturi care a fost bugetat la inceputul anului.

La lucrari curente dna secretar a prezentat urmatoarele adrese:

  • Motivarea absentei dnei consilier Elena Irimia la sedinta precedenta,
  • Cerere de retragere din asocierea cu ASPA IVETS din partea primarului, care a ajuns fix la vorbele noastre. Va reamintesc ca inca de anul trecut am propus un proiect de hotarare, respins de majoritatea PNL+PSD+PRO+ALDE, in ciuda argumentelor legale prezentate detaliat aici https://bragadirumeu.ro/buget/caini-fara-stapan/ Dar cand majoritatea se impotriveste proiectelor noastre doar de dragul de a fi GICA CONTRA, ajungem in situatii penibile in care dam bani unui ONG anchetat penal. Asadar am solicitat dnei secretar reintroducerea pe ordinea de zi a sedintei Consiliului Local Bragadiru din luna mai 2022 a celor 2 proiecte de hotarare respinse anul trecut de majoritate.,
  • Cerere inchiriere teren 56 mp pe Sos Alexandriei  – solicitare detalii
  • Cerere sprijin financiar din partea Parohiei Sfantul Andrei – Respinsa cu 3 impotriva si 15 abtineri, din cauza lipsei de fonduri pentru alte activitati,
  • Cereri evaluare apartament in blocul D7 in vederea cumpararii de chiriasi,
  • Cerere inchiriere teren 1000 mp pentru desfasurarea activitatii de legumicultura – Respinsa cu 8 impotriva si 10 abtineri,
  • Cerere prelungire contract inchiriere panouri publicitare pe DN6 – Admisa cu 17 pentru 1 abtinere,
  • Cerere inchiriere si montare 2 panouri publicitare  – Admisa cu 11 pentru, 6 abtineri, 1 impotriva,
  • Cerere renuntare la apartament in D8,
  • Cerere concesionare teren 1260 mp pe strada Salciei – Respins pentru ca apartine Apelor Romane,
  • Cerere concesionare teren 3989 mp in Parcul de Agrement, unde este constructia nefinalizata, pentru constructie spatiu commercial , alimentar, agrement – Respins cu unanimitate.

In baza art 225, ca urmare a intalnirilor cu cetatenii am adresat celor prezenti 2 intrebari referitoare la stdiul concret al proiectelor de constructie a scolii si gradinitei pe strada Gliei din fondurile Companiei Nationale de Investitii, precum si despre actiunile de deratizare, dezinsectie si dezinfectie pe care Salserv ar trebui sa le faca pe spatiile verzi, in mod special in Parcul de Agrement. Nimeni dintre cei prezenti nu a stiut sa imi dea un raspuns concret. De asemenea, Valentina Cojocariu a atras atentia asupra faptului la lifturile de la pasarela necesita o curatenie.

In sala au fost 4 cetateni prezenti, dintre care 1 a luat cuvantul pe subiectul organigramei si a unui teren din strada Iernii, dand dovoda neintelegerii si necunoasterii celor despre care vorbeste. In acelasi timp, acesta filma cu telefonul personal discutia din sala, lucru care este interzis a fi facut de persoanele participante la sedinta. Din pacate este vorba despre aceeasi persoana care rastalmaceste vorbele oricum in mod intentionat, al carui nume nu il voi mentiona pentru ca nu merita respectul acesta.

Va reamintesc ca inregistrarea sedintelor si transmiterea lor pe site-ul primariei se va face de catre personalul din primariei cu aparatura achizitionata special pentru acest lucru, conform hotararii adoptate in sedinta din luna martie. Asteptam cu nerabdare momentul, pentru a avea dovezile immediate a ceea ce spunem. Oricum, intre timp, puteti consulta procesele verbale postate pe site-ulr primariei https://primariaorasbragadiru.ro/index.php/consiliul-local/procese-verbale-ale-sedintelor-consiliului-local/proces-verbale-2022

Cu stima,

Teodora Desaga

Lider Consilieri Locali PMP Bragadiru

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.